Sunday 16 November 2008

The infamous Sub-Pub-Crawl

Met Karen en Marieke na de schotse pizza :)

Zie het voor je:

Éen metrolijn, vijftien metrostations, dus vijftien pubs, één middag.

De metro hier houdt er om 11 uur mee op, dus als je een metro kroegentocht wilt kunnen afmaken moet je om 2 uur smiddags beginnen.

Op zich al bizar om te bedenken dat íeder metro station, of ie nou in een woonwijk of naast een snelweg ligt, hier binnen 100 meter een pub heeft...Britten.

De regels zijn simpel (en toch erg ingewikkeld soms):
* In iedere pub moet je een alcoholische drank tot je nemen.
* In de metro mag je niet zitten en niets vasthouden behalve de mensen met wie je op de crawl bent.

Variaties hierop zijn: deze metro rit op één been, of hangend aan de stang zonder dat je voeten de grond raken.

Topdag.

Mijn Finse vriendinnetje Meri was jarig, dus dat was een goede reden om ons met 15 mensen op 15 pubs te storten. Ik had me voorgenomen een 'paar' pubs mee te gaan en me daarna weer op mijn essay te storten. Na 9 pubs heb ik het opgegeven en zijn Karen en haar vriendin die over was, Marieke, gaan eten bij een italiaans restaurant in de stad.

Er zijn véél foto's gemaakt die dag. Niet met mijn camera though, dus ik steel van anderen :)




Just hangin' on the subway...


Ibrox stadium bar

Met Fredrik en Abby. (Abby! You're in my blog! Hullo! :P)
And yes I stole your pictures...if only because they're hilarious. Didn't take the worst ones though :)
Jarige Meri en Abby



3 comments:

Abby said...

ohhh selma i think you stole some pictures! :) :) Too bad I'm gonna have to copy and paste this onto google translate just to read it! :) :)

what a lovely time...hehe

<3 <3

Selma said...

Hahaha! I just did that, Google translate! It makes no sense at all. It's hilarious though.

I really don't remember typing anything about blacksmith ages...

Abby said...

Memories!! I just saw where you dusted this old blog off and I instantly went back in time 5 years! Oh gracious I can't believe it's been that long! I'm looking forward to reading about your Canadian adventures, and if you ever get a chance to come to the East Coast, I have a spare bedroom that is pretty accommodating! :)

xx abby (& fredrik)