Friday 12 September 2008

Random Update





Vandaag is De Grote Aankomstdag van alle eerstejaars. Er staan 40 auto’s voor onze flats waar ouders met zenuwachtige achttien jarigen uitklimmen.
Ik voel me al alsof ik hier thuishoor en probeer geruststellend naar de bange gezichtjes te kijken. "Don’t worry! You’ll be fine."
Papa en mama kijken ondertussen of ze vanaf beneden kunnen zien welk van de identieke ramen nou van zoon- of dochterlief zal zijn.


Zo.

Daar zit je dan…eerste momentje rust na vier dagen hectische nieuwigheid. Vreemd genoeg is dit ook het eerste moment waarop de zon vrolijk je kamer in schijnt.

Ja, denk je dan, nu kan ik even iets typen dat voor ‘de mensen thuis’ misschien interessant zou kunnen zijn.

Dan denk je na over de afgelopen dagen, over het ontmoeten van een absurd aantal mensen van een absurd aantal verschillende landen, over verhuizen naar een ander land, over intrekken in een nieuwe kamer etc. etc.

Maar alles vliegt eigenlijk nog door je hoofd…waar moet ik beginnen, wat moet ik vertellen?

Geen idee :)

Ik zou wel van iedere gebeurtenis een blog willen maken, maar dat slaat ook weer nergens op.
Een goed verhaal zit er dus niet in vandaag. Daar moet ik toch echt wat rustiger voor zijn denk ik. Alleen random zinnen komen in me op eigenlijk…daar moet je het maar even mee doen.

Het is Gezellig

Ik ben nog steeds Verkouden

Ik heb een Fiets (Maar durf nog niet zo veel. Ze rijden hier aan de verkeerde kant van de weg...)

Mijn nieuwe kamer is Fijn

Ik heb nu een Adres en een Telefoonnummer

Ik Hou van mijn Badkamertje

Het is Druk

Ik heb het Leuk

Mijn kamer is Blauw

Ik heb nu 2 Huisgenoten (Nick en een nieuwe Chinese. ((Jin! Ze komt ook uit Sichuan)) Ze is er pas sinds vannacht en is erg verlegen)

Ik Vermaak Me Prima







Frouk! Ik zal voor je vragen over de eekhoorns :P

3 comments:

Anonymous said...

He meissie,
Wat leuk om te zien dat je kamer al zo aangekleed is.
En nu maar wachten op de 2 laatste huisgenoten.
x Brigitte

Anonymous said...

Het ziet er al redelijk thuissig uit dat bureau! en een foto van mij :D
zag uiteraard pas nu dat je woensdag al gepost had dus nu meteen maar even 'geabonneerd :). Als jij automatisch iets in kan stellen dan ik een mailtje krijg als jij iets post; dan wil ik dat graag! als dat niet kan of teveel moeite is, dan hoeft het niet ;)

ik hou het bij iig! xx

Anonymous said...

Je kamer ziet er echt heel tof uit! Het is heel leuk om te zien dat je bureau een beetje lijkt op dat in Leiden :).